سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با یک چمدان خوب سفر کنید

چمدان ها انواع مختلفی دارند. بنابراین هنگام خرید چمدان باید از بین کپسول یا جعبه، بوم، چرم و ‌ چمدان، نوع مناسب را با توجه به نیاز خود قطعات یدکی چمدان و قفل چمدان انتخاب کنید.

چمدان ها نیز بر اساس ظاهرشان دسته بندی می شوند که شامل چمدان های چرخ دار، چرخ دار، کیف، کیف مسافرتی و … می شود. تمامی این انواع در حجم ها و اندازه های مختلف موجود می باشد. چمدان هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند اغلب از الیاف مصنوعی و گاهی از فلز ساخته می شوند. اما چرم همچنان جای خود را حفظ کرده است. بنابراین به طور کلی می توان چمدان های امروزی را در چهار گروه برزنتی، چرمی، فلزی و کیف های دستی به سبک سامسونیت دسته بندی کرد.

بسته به اندازه حیاط، فقط یک یا دو اسباب بازی جا می شود. اگر قصد دارید خرید خود را به صورت الکترونیکی انجام دهید، بهتر است به این نکته توجه کنید که در هر نوع خرید، معیارها بررسی می شود. برخی از این معیارها ارزش خرید در مقایسه با عملکرد، دوام، ظرفیت، سهولت استفاده، وضعیت گارانتی و در صورت وجود، نظرات خریداران قبلی است. با بررسی این نکات می توان محصولات خوب را در یک سایت شناسایی و خریداری کرد.

به طور کلی چمدان های امروزی دارای مشخصات و ویژگی هایی هستند که برای آشنایی بیشتر به برخی از آنها اشاره می شود. نوع (با یا بدون چرخ)، حجم داخلی، ابعاد خارجی، وزن، جنس بدنه، نحوه بستن، تعداد دستگیره، تعداد چرخ، وجود یا عدم وجود محفظه لباس، قابل شستشو یا نبودن، وجود یا عدم وجود قفل، وجود یا نداشتن جیب خارجی، وجود یا عدم وجود قابلیت تغییر سایز و مواردی از این دست از جمله مشخصات و ویژگی هایی است که قبل از خرید باید بررسی شود.

یکی از معروف ترین برندهای تولید چمدان، برند دلسی است. این برند محصولات درجه یک ساخته و به بازار عرضه کرده است. برای خرید چمدان، کیف لپ تاپ، کوله پشتی و سایر محصولات از این دست می توانید به سایت چمدان آرش مراجعه کرده و از خدمات ارسال رایگان به سراسر کشور بهره مند شوید.